Jak na reklamace...

 

Občas se může stát, že se něco nepovede.

Ač se snažíme, tak se nám občas do objednávky může vloudit "šotek", nebo Vám prostě nepadla velikost oblečení... Výměna nebo vrácení ale nemusí být vždy horor :). 

Nejsme zastánci reklamačních protokolů a pro maximální pohodlí nás všech, jsme se rozhodli akceptovat pouhý e-mail. a teď jak na něj ... 

  1. Do předmětu e-mailu stačí napsat "reklamace" + číslo Vaší objednávky například 202000001 (číslo objednávky najdete v e-mailu, který jsme Vám odeslali po zadání objednávky). 
  2. Specifikovat zboží (název, výrobce, barva, velikost) 
  3. V e-mailu popsat druh závady a jak závada vznikla (pokud to je možné, přiložit fotografii) 
  4. Zenechte nám na sebe kontakt. 
  5.  e-mail odešlete na info@nordic-craft.cz

 

A co bude dál? 

S největší pravděpodobností Vám zavoláme ať se domluvíme na postupu a případné výměně. Rádi Vám pomůžeme i s dopravou zpět k nám. Máme možnost na sebe vzít náklady za dopravu a vše zadat za Vás u našeho smluvního dopravce zasilkovna.cz. Jiného dopravce Vám nezakážeme, ale bohužel Vám nemáme možnost pomoci s vytvořením štítků ani s platbou za tuto zásilku. 

Ač jsme s Vámi v kontaktu rádi, budeme doufat, že to nebude jen kvůli reklamaci a přejeme ať Vám naše produkty slouží co nejlépe :)

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.